World Soccer Strikers '91
WSS'91 is a physics-based, retro-style "soccer" game. No magnetic feet is what makes WSS91 different. You cannot depend on the game's engine doing everything for you. You'll have to aim, dribble and shoot all by yourself! (We have included different difficulty levels in case you are just not good enough) Physics Based Gameplay: Aim and shoot carefully, but don't worry, the ball can't go out of bounds! You can tackle and dribble your enemies, but take care of your stamina! Play with up to 7 friends: Play all by yourself or with a bunch of friends on multiplayer! Different Game Modes: Win leagues and tournament to unlock new teams, or just play a kick-off game if you want to practice. Play with your favorite teams Aren't you Occasionally United's biggest hooligan, or Outer Milan's most renown tifosi? Discover all the teams in WSS' 91!