Meet Your Maker: Scorched Necropolis Collection
It rises from the rust-colored sands: an ancient Outpost unlike any in the wasteland, shimmering against the desert sun... Featuring designs and architecture inspired by ancient Egypt, Meet Your Maker’s Scorched Necropolis Collection combines myth and machine to create post-apocalyptic tombs where gilded Raiders can find either glory – or their final resting place. The Scorched Necropolis Collection contains: 1 DECO PACK: 2 Blocks (each available in 3 shapes) - Limestone - Golden Age Use these sand-worn slabs to build as they did in ancient times. 2 Props - Winged Molding - Temple Light Add to your Outpost’s atmosphere with ominous patterns and lighting. 1 Animated Prop - Spinning Enigma Strategically place this mysterious spinning symbol to sow dread or distract Raiders. 8 Decals Inscribe the halls of your Outpost with designs inspired by Egyptian hieroglyphs. 1 WEAPON SKIN: - Sunclaw A skin that turns the Fury’s Edge into a golden blade, inspired by the Egyptian khopesh. 2 CUSTODIAN SKINS: - Desert Cyclops - Gilded Warrior Skins that adorn Ironside and Kamaitachi with ornate golden features worthy of the Gods. *All items in Meet Your Maker can be mixed and matched freely when building an Outpost or creating a Raider loadout.