Lou's Revenge + One Dog Story Bundle
Lou's Revenge is the first satirical action-RPG in which you can play Lou, Satan’s son! Ever wondered what it's like to be Satan's son? Nothing special... Brawls, endless joy and reckless shooting — the usual routine. Save Hell! Wait... What? Yup, that's right - Hell! It's not the place it used to be - Hell's been possessed. Possessed by the most vile dark hideous evil the world has known — people. They've turned your stronghold of sin into a madhouse, and only you can stop them! Choose the right side of evil and rescue your "princess" — the most badass dare-deviless Hell has ever seen. One Dog Story is an engaging pixel adventure game with RPG elements, gameplay that’ll get you hooked for hours, and well-developed characters. You wake up in an underground laboratory, once again free after a horrific accident. You have no idea who you are or how you got there, but don’t worry—you aren’t alone. As you play your way through the game, all sorts of other creatures living in this strange underground world will help you piece together your memories. But don’t let your guard down! The path to the truth is also littered with insidious and ruthless monsters.