Hatsune Miku Logic Paint S+
Hatsune Miku Logic Paint S+ is coming to Microsoft Store! This new and improved version of Hatsune Miku Logic Paint S includes a variety of new features! Work alongside Miku and other Piapro characters to solve these unique puzzles! Hatsune Miku Logic Paint S+ New Features Multiple new puzzles have been added to the previous title! In addition to the Normal Puzzles and all-new illustration-based Special Puzzles, you can also update the appearance of each Piapro character, and even customize your room to your liking. ◇Immerse yourself in the puzzle-solving action with more than twice the content of the previous game, including more than 1,000 new puzzles! Try your hand at 10x10, 15x15, and even 20x20 puzzles! Complete stages with each character to unlock new costumes, room items, and even more gorgeous artwork! In addition to the 75x75 Special Puzzles from the previous game, this updated version includes even more challenging 100x100 puzzles as well! There are also more than 30 illustrations from popular illustrators to enjoy! ◇New Features! Change your characters' costumes and freely customize your room as you take on these puzzles with your favorite characters! Just like the last game, Miku and the other Piapro characters will cheer you on as you solve these challenging puzzles! Best of all, this game has added all-new costume and room editing features! Dress up the characters in various outfits and rearrange your room in order to better enjoy your puzzle-solving adventures! ◇Includes special fan-made songs officially chosen by Piapro! The game includes 30 songs that were specially selected from fan submissions! Complete the puzzle missions and collect “stars” along the way! Collect enough stars to unlock new songs! ♪ You can enjoy your puzzles while listening to your favorite songs on the home and puzzle screens! ◇What is Hatsune Miku Logic Paint? Use the numbers above and to the left of the puzzles as hints to color in the appropriate squares and complete the illustration to solve them! The handy "X" feature lets you block out squares to keep track of those that shouldn't be colored in. You can always review the basic rules within the game if you ever need a refresher course!