Dead by Daylight
10 years of horror. 10 years of jump scares and close calls. 10 years of brutal sacrifices and thrilling escapes. Trapped forever in a realm of eldritch evil where even death is not an escape, four determined Survivors face a bloodthirsty Killer in a vicious game of nerve and wits. Pick a side and step into a world of tension and terror with horror gaming's best asymmetrical multiplayer. Choose between playing an unstoppable Killer and one of 4 Survivors trying to evade a gruesome death. Each character has their own deep progression system and plenty of unlockables that can be customized to fit your personal strategy. Work together to escape, or stalk and sacrifice every Survivor. This Edition of Dead by Daylight gives you access to a roster of 7 Killers (The Trapper, The Hillbilly, The Wraith, The Nurse, The Hag, The Huntress and The Doctor) and 9 Survivors (Meg Thomas, Claudette Morel, Jake Park, Dwight Fairfield, Ace Visconti, Nea Karlsson, Bill Overbeck, Feng Min and David King). It also includes two cosmetic add-ons packed with outfits for various characters.