Dakar Desert Rally - Classics Vehicle Pack #1
Paris-Dakar classics arrive to Dakar Desert Rally! Get ready for a new off-road rally experience with the iconic champions from Paris-Dakar 1986. Porsche 959 (1986) Drive the powerful all-wheel-drive Porsche 959 across the desert landscape. Tatra 815 (1986) Experience the amazing 6-wheel Tatra 815 like in the original Paris-Dakar.