DOA5LR Character: Naotora Ii
With lightning fast leg strikes, Naotora Ii leaps into the fray! This mashup brings together the action of Samurai Warriors and the fighting entertainment of Dead or Alive 5 Last Round. Defeat the strongest fighters for the honor of the Ii clan! Naotora Ii joins Dead or Alive 5 Last Round as a playable character! Download this to use Naotora Ii in Dead or Alive 5 Last Round and Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters. *This content is included in New Costume Pass 3 + Character and the Naotora Ii Debut Costume Set. Please do not purchase individual content in addition to content sets. *This character may be offered as a free trial for a limited time in the future. *You must have the latest update installed in order to use this content.