33 Immortals - Turbulent Winds Pack
Channel the power of the winds and give your style a fresh breeze with the exclusive Turbulent Winds Pack, featuring: - 1 Epic Cape - 1 Epic Halo - 1 Epic Weapon Skin - 1 Legendary Familiar - 8 Rare Emotes Take flight with a storm-inspired look! *This pack only changes the appearance of your character and gear without affecting your gameplay.