Step into destiny’s favor with the exclusive Good Luck Pack, purely cosmetic, purely auspicious! This pack features: - 1 Epic Cape - 1 Epic Weapon Skin - 1 Epic Halo - 1 Legendary Familiar - 8 Rare Emotes Radiate prosperity and let fortune shine upon your path. *This pack only changes the appearance of your character and gear without affecting your gameplay.