1 CatLine
Master puzzling stages with the help of your 2D feline companion! Welcome to 1 CatLine, a brainteasing precision platformer where you must guide a daring and adventurous heroine through single-screen challenges, with 50 unique levels spanning a variety of colorful pixel art biomes. Run and leap through increasingly complex stages, freezing time and shifting perspectives to maneuver your cat friend around the environment to push crates, activate switches or create improvised platforms using its long furry body! Are you clever enough to clear all the challenges?