Smart Moves Bundle
"Smart Moves" and "Smart Moves 2" is a pixel-art puzzle game with turn-based combat mechanics. Each game level is a puzzle with its own logical solution. To move to a new level, you need to open all the chests. The hero is chased by monsters, they either wait in hide, or immediately attack him with his first step. There are some new worlds added in SM2 with new enemies: gnolls, bandits, predatory flowers, bloodthirsty slimes. The hero defeats a monster when strike the enemy on the next square. Avoid being the first one within striking distance of the enemy! To stop hero moving and "skip" turn, the hero can smash some objects or destroy monsters. You can also use the portal. From the very first levels you learn step by step how objects interact with each other in the game world. Success is guaranteed!