Outbreak Diamond Collection
Return to the world of co-op survival horror with six terrifying entries in the Outbreak series. Experience Lydia's desperate escape from a city overrun with the undead in the brand new Outbreak: Contagious Memories. Then take the fight back to the undead in Outbreak: Endless Nightmares, Outbreak: Epidemic, Outbreak: Lost Hope, Outbreak: The Nightmare Chronicles, and Outbreak: The New Nightmare. All games include both their prior-gen and next-gen versions!