Outbreak Palladium Collection
Return to the world of co-op survival horror with all seven nightmarish installments in the Outbreak series. Experience Lydia's desperate escape from a city overrun with the undead in the brand new Outbreak: Contagious Memories. Then take the fight back to the undead in Outbreak: Endless Nightmares, Outbreak: Epidemic, Outbreak: Lost Hope, Outbreak: The Nightmare Chronicles, Outbreak: The New Nightmare and the original Outbreak. All games include both their prior-gen and next-gen versions!