Neva: Prologue
Follow Alba as she chases a trail of white butterflies deep into the corrupted swamps, only to discover a frightened wolf cub, lost and alone. Determined to save her, Alba must earn the young wolf's trust and guide her through the blighted wilderness. Together, they will face new enemies, endure perilous trials, and confront a monstrous force that threatens to tear them apart. Designed to be experienced after completing the main game, Neva: Prologue offers a deeper challenge and rich narrative for returning players. The expansion introduces three new locations, each featuring unique gameplay mechanics, alongside new challenges, enemies, and intense boss encounters.