Neva - Complete Edition
The Neva - Complete Edition includes the base game and Prologue DLC. Neva is an emotionally-charged action adventure from the visionary team behind the critically acclaimed GRIS. Neva chronicles the story of Alba, a young woman bound to a curious wolf cub following a traumatic encounter with dark forces. Together they embark on a perilous journey through a once-beautiful world as it slowly decays around them. Over time, their relationship will evolve as they learn to work together, helping one another to brave increasingly dangerous situations. The wolf will grow from a rebellious cub to an imposing adult seeking to forge her own identity, testing Alba’s love and their commitment to one another. As the cursed world threatens to overwhelm them, Alba and her courageous companion will do whatever it takes to survive and make a new home, together. Neva: Prologue Follow Alba as she chases a trail of white butterflies deep into the corrupted swamps, only to discover a frightened wolf cub, lost and alone. Determined to save her, Alba must earn the young wolf's trust and guide her through the blighted wilderness. Together, they will face new enemies, endure perilous trials, and confront a monstrous force that threatens to tear them apart. Designed to be experienced after completing the main game, Neva: Prologue offers a deeper challenge and rich narrative for returning players. The expansion introduces three new locations, each featuring unique gameplay mechanics, alongside new challenges, enemies, and intense boss encounters.