Minecraft: Deluxe Collection
CREATE Build whatever you can imagine in your own infinite world that’s unique in every playthrough. EXPLORE Discover biomes, resources and mobs, and craft your way through a world filled with surprises in the ultimate sandbox game. SURVIVE Experience unforgettable adventures as you face mysterious foes, traverse exciting landscapes, and travel to perilous dimensions. PLAY TOGETHER Have a blast with friends, whether you’re sitting on the same sofa in split screen or miles apart in cross-platform play for console, mobile and PC. Connect with millions of players on community servers or subscribe to Realms Plus to play with up to 10 friends on your own private server. EXPERIENCE MORE Get creator-made add-ons, thrilling worlds, and stylish cosmetics on Minecraft Marketplace. Subscribe to Marketplace Pass (or Realms Plus) to access 150+ worlds, skin & textures packs, and more – refreshed monthly. The Deluxe Collection includes this added content in addition to Minecraft: 1600 Minecoins; five maps (Skyblock One Block, Hacker Tools, Pets Collection, Parkour Spiral and Original Bed Wars); three skin packs (Spy Mobs, Cute Anime Teens and Cute Mob Skins), one texture pack (Clarity), five Character Creator items and three emotes. *Spend Minecoins on epic adventure worlds, skins, and other imaginative content, crafted by creators at Minecraft Marketplace.