Minecraft Minions
Do YOU have what it takes to become a super-villain? You just might! Grab your Minions Adventure Map, and live out your evil dreams as you take on the Vicious 6 in an exciting Adventure Mode. Explore familiar places and cause maximum mischief with Illumination’s Gru and the Minions in Minecraft. Includes 29 franchise skins!