Hello-copter DLC
Explore Raven Brooks in a whole new way - from the sky! Take flight with the Hello-copter, a remote controlled flying drone equipped with a camera and grappling hook; discover new solutions to old puzzles and experience previously unreachable heights! This DLC is also available part of the Deluxe Edition Content in Hello Neighbor 2 Deluxe Edition.