Deluxe Edition Content
Can't get enough of Hello Neighbor 2 and the very suspicious town of Raven Brooks? We've got you covered! Enrich your Hello Neighbor 2 experience with the Deluxe Edtion Content Pack. Get the chance to meet more neighbors and discover their unique traits, explore new locations, and try out the advanced investigative tools available at your fingertips. The Deluxe Edition Content includes: Hello Neighbor 2 - Back to School DLC Hello Neighbor 2 - Late Fees DLC Hello Neighbor 2 - Hello-copter DLC The Deluxe Edition Content is also part of Hello Neighbor 2 Deluxe Edition.