Hanoi Puzzles: Solid Match
A new game concept inspired by the classic Tower of Hanoi. Assemble towers stacking pieces of the same color on a hexagonal board with a mysterious and relaxing atmosphere. Use the rules of the famous Tower of Hanoi puzzle, where a larger piece cannot be on top of a smaller one. Unlock blocked hexagonal cells by building a tower of the same color, to open new paths and advance in the resolution of the Level.