Hanoi Puzzles Duet
Two games, one timeless challenge. Hanoi Puzzles Duet brings together Hanoi Puzzles: Solid Match and Hanoi Puzzles: Flip Match, two original puzzle experiences inspired by the classic Tower of Hanoi, reimagined in a relaxing and futuristic universe. Hanoi Puzzles: Solid Match Assemble towers by stacking pieces of the same color on a hexagonal board. Unlock blocked cells to open new paths and progress through 50 carefully designed levels. With its relaxing gameplay, mysterious atmosphere, and original soundtrack, Solid Match is the perfect introduction to the world of Hanoi Puzzles. Hanoi Puzzles: Flip Match Take the challenge further! Flip pieces to reveal the correct color on top, swap pieces between sets, and even build two different towers with the same pieces. Every move counts in this clever evolution of the Tower of Hanoi puzzle. Enjoy 50 new futuristic levels enhanced by an 80s-inspired Synthwave soundtrack and stylish visuals. Discover the ultimate Hanoi experience, smart, stylish, and deeply satisfying. Hanoi Puzzles Duet is the perfect collection for puzzle lovers who appreciate elegance, logic, and a touch of mystery.