Hamster Playground - Magicians Skin Pack
Dive into the enchanting world of magic with the Magicians Hamster Set! Cloaks, wizard hats, and wands transform your hamster into a mystical spellcaster. Watch as your hamster dazzles with whimsical tricks and illusions, becoming the star of its own magical show. This DLC contains a ready set of new costumes, as well as separate items for your hamster to dress up with other available elements.