Docked - New Horizons Pack
Take your Docked experience further with the "New Horizons" pack! Gain access to DLC 1 and DLC 2 arriving in the Summer 2026, featuring new machinery, additional milestones - each with a variety of new jobs, and multiple infrastructure upgrades to grow your operations. The pack also grants immediate access to the Premium Terminal Tractor on Day 1.