Docked - Deep Waters
Port Wake is on the verge of achieving International Port status when a major ship accident interrupts port operations. Upgrade your capabilities with the Deep Waters DLC, equip the MHC Crane, Reach Stacker, STS Crane, RMG Crane, and Straddle Carrier with the magnet gripper attachment to tackle new challenges. Take on 12 new jobs and 1 mission, and upgrade your infrastructure to expand your business.