Cat President: A More Purrfect Union
You're just an ordinary teen girl looking for work after your college dreams didn't quite pan out. But when you get lost backstage during a national debate, you find so much more: a bunch of talking cats who are running for President. And that's not even the weird part - they all want to hire YOU as a campaign manager! Can you handle the world of Presidential politics? Do you even know what a campaign manager does? Will you find love with your candidate in order to form... a more purrfect union? With a script that's over 350 pages long, Cat President is a visual novel packed full of romance, humor and cute pictures of cats. Cast your vote today!