Faces of Illusion: The Twin Phantoms (Xbox Version)
A young journalist witnesses the kidnapping of a theatre star, Beatrice Le Brun. The ambitious girl then undertakes her own investigation. As it turns out, the main suspect is one Charles Delacroix – a world-famous illusionist who mysteriously vanished some time ago. When the journalist and her young associate – Beatrice’s brother – follow the kidnapper, more and more of the truth about the abduction and a mysterious romance come to light. Is it all just smoke and mirrors, or true magic and pure evil? What really hides in the underbelly of the Parisian Theatre? Discover the identity of the kidnapper and thwart his plans before it’s too late!