Ballotron Mega Bundle
The Ballotron Mega Bundle includes several parts of the puzzle game Ballotron, as well as the colorful games Pirate Bloopers and Beat of Montezuma. The games are enjoyable and for the whole family. Ballotron Oceans. You also shoot balls but everything happens underwater. (Xbox and Windows version) Ballotron Coolbox. Use portals mechanics to find new solutions and complete puzzles. Play in a christmas theme. (Xbox and Windows version) Ballotron Galaxy. Blast off into space and put your skills to the test once again.(Xbox Series, Xbox One and Windows version) Pirate Bloopers is an isometric action game in the style of "time survival" where you take a control of a ship in the dangerous waters of the Pirate Bay. Your goal is to survive as much waves as possible. (Xbox and Windows version) Rhythm and music style game with 80-s vibes will surprise you with new mechanics. Go through portal labyrinths of the mysterious supreme idol and collect all coins. Don't waste time, feel the rhythm of Montezuma! (Xbox and Windows version)