AVICII Invector: Encore Edition
AVICII Invector: Encore Edition takes to the stage for the most complete performance yet, featuring 35 tracks (including Peace of Mind, Freak and the chart topping S.O.S) all set again SEVEN unique worlds to blast through. Created in collaboration with the late superstar DJ, AVICII Invector invites you to belt up and blast into the rhythmic regions of unexplored space to tackle each fade and beat in 35 of the EDM superstar's pulse pounding, global chart topping tracks. Fly solo or recreate the party feeling of an AVICII concert with heart- thumping, competitive gameplay. Each track is built to perfectly match the on-screen visuals taking you through a musical odyssey of serene exploration.