AVICII Invector
Belt up and blast into the rhythmic regions of unexplored space in AVICII Invector. Created in collaboration with the late superstar DJ, AVICII Invector is a pulse-pounding, frenetic rhythm-action experience. Soar through vocal melodies, sweep each fade and attack every beat in 25 of AVICII’s biggest hits, including global chart toppers: Without You, Wake Me Up and Lay Me Down. Fly solo or recreate the party feeling of an AVICII concert with heart-thumping, competitive gameplay. Each track is built to perfectly match the on-screen visuals taking you through a musical odyssey of serene exploration. Find your rhythm, feel the beat and keep the musical journey flowing.