AMAZE! & Light-it Up
Feeling dull? Light up your day with a colorful puzzle pack! AMAZE! - Paint your way through hundreds of vibrant maze puzzles in this addictive and satisfying challenge. Whether you prefer to take it slow, race against the clock, or strategize with limited moves, there’s a mode for every style – solo or with a friend. Just don’t miss a single square… or you’re stuck in the maze forever! Light-It Up – Jump, flip, slide and swing through a neon-lit world as a daring stickman on a glowing mission! Light up moving shapes, dodge deadly spikes, and bring color to the darkness across 150 vibrant levels. Use boosters, collect stars, and unlock awesome skins as you master this fast-paced platformer full of twists and thrills! Get ready to jump, slide, and be totally amazed.