Steelrising - Bastille Edition
Få den komplette oplevelse med Bastille-udgaven, som indeholder: - Steelrising - hele spillet - Udvidelsen Cagliostro's Secrets, der er planlagt til udgivelse i november, og som afslører de mørke hemmeligheder bag kongens mekaniske hær. Desuden indeholder den også masser af nyt bonusindhold: o Et helt nyt område o Nye figurer o En ny fjendekategori og en ny boss o Et nyt våben og tilhørende varianter o Caput Corvi-kosmetikpakken, som indeholder et komplet outfit til Aegis Byen brænder og bløder, mens den lider under kong Louis XVI's og hans voldelige robot-legioner. Aegis, et mekanisk mesterværk skabt af ingeniøren Vaucanson for at være dronningens livvagt, skal redde den franske revolution i dette udfordrende action-rollespil. UDFORDRENDE KAMPE MELLEM ROBOTTER I kampen mod kongens mekaniske soldater er der brug for dødbringende nøjagtighed. Med undvigelser, pareringer, hop og ødelæggende angreb skal du kæmpe dig vej gennem Paris. Hver kamp tester din nerver og kræver fremragende disciplin, mens de enorme ubarmhjertige maskinbosser kræver tålmodighed og dygtighed. AEGIS: EN FIGUR MED EXCEPTIONELLE FÆRDIGHEDER Definer din egen stil og opgrader dine evner i løbet af spillet. Du kan spille som en nådesløs kriger, en hårdtslående livvagt, en dødbringende danser eller en virtuos i elementær kunst. Drag fordel af et stort udvalg af våben og færdigheder, så du kan tackle hver kamp på din egen unikke måde. DET REVOLUTIONÆRE PARIS ER DIN LEGEPLADS Ved at bruge hestevogne, gribekløer, hemmelige passager, et detaljeret kort og andre metoder og redskaber, du finder undervejs, skal du udforske en by, der oplever sine mørkeste dage. Din gribeklo tilføjer en ny dimension til udforskningen og Paris' højder. Sammen med dine sprintevner giver det dig adgang til alle byens hemmeligheder på tværs af flere baner, som du kan udforske igen og igen. SÆT DIT PRÆG PÅ HISTORIENS GANG Du er en af hovedpersonerne i en alternativ historie, hvor Paris bliver underkuet af en tyrankonge. Allierede og fjender med uklare motiver vil krydse din vej, såsom Marie-Antoinette, Lafayette og Robespierre. Det er op til dig at finde ud af, hvad der er sandt eller falsk, og sætte en stopper for én mands vanvid, så den franske revolution lykkes.