PowerSlave Exhumed
PowerSlave: Exhumed er en KEX Engine-port i det klassiske konsolspil, der kombinerer både PlayStation- og Saturn-versionerne perfekt Destination: Den gamle egyptiske by Karnak. Fremmede kræfter, der besidder frygtindgydende evner, har afskærmet det engang så blomstrende samfund fra al kontakt udefra. Som hemmelig operationsspecialist er du trænet i alle former for uforudsete hændelser. Intet kan dog forberede dig på det mareridt, du er ved at blive en del af... Funktioner: Actionspil med førstepersonsvisning Mere end 20 niveauer af non-stop gameplay gennem en gammel egyptisk by og Farao Ramses' grav Fuldt gengivet 3D-gameplay i realtid, der giver dig mulighed for at bevæge dig mellem etager inden for et enkelt niveau Kryds broer og svøm gennem undervandsgrotter Med blot en machete som start, skal du søge efter seks andre våben, herunder håndgranater, en flammekaster, et M-60-maskingevær, og en magisk kobrastav. Dynamisk belysning, der skaber fantastiske visuelle effekter.