Demo fås nu! Find den i butikken. Hver legende har en sang og din handler om metal, hævn og ødelæggelse Halvt menneske, halv dæmon og frygtelig hævnlysten. Du spiller The Unknown, der kæmper sig vej igennem de vildeste områder af helvede på en djævelsk rejse for at møde ingen mindre end The Red Judge. Der er et regnskab, der skal gøres op. Slå ihjel til rytmen Metal: Hellsinger er en rytme-FPS, hvor din evne til at skyde på beatet vil forbedre din spiloplevelse. Jo mere du er i sync med rytmen, jo mere intens bliver musikken, og jo mere ødelæggelse kan du udløse. Dæmonisk arsenal Du skal besejre dæmonhorderne med din kraniebeklædte klinge eller en række morderiske våben. Når din ultimative evne er klar, skal du slippe helvede løs med dit valgte våben. Horde-spiltype Oplev Leviathan-spiltypen, hvor du skal besejre den ene mere udfordrende dæmonbølge efter den anden i djævelske arenaer. Træf brutale beslutninger undervejs om opgraderinger, og bliv en dødbringende headbanger-maskine. Prisvindende originalt soundtrack Hvert nummer er skabt specifikt til dette spil af komponistduoen Two Feathers med vokal fra metalikoner som Serj Tankian (System of a Down), Randy Blythe (Lamb of God), Alissa White-Gluz (Arch Enemy) og mange andre! Storslået historie Spil dig igennem en episk historie, fortalt af den prisvindende skuespiller, Troy Baker. Du kan låse op for særlige udfordringer og erobre Torments riger for at blive stærkere og stige på ranglisterne. Kæmp igennem ild, is, metal og galskab Selvom det er almindeligt kendt som helvede, er The Infernal Planes faktisk en samling af tusind helveder, der alle er skrækindjagende og diabolske på deres egen måde. For at detronisere The Red Judge, skal du kæmpe dig vej igennem de barskeste afkroge, fra isverdenen i Voke til vanvidsverdenen Stygia. Fra chefdesigneren af Battlefield: Bad Company 2 Metal: Hellsinger er skabt af et erfarent FPS-hold fra The Outsiders og er et hjertebarn for David Goldfarb, spilinstruktør på Payday 2 og chefdesigner på Battlefield 3 og Battlefield: Bad Company 2. Information om DMCA og ophavsret: Vi har alle rettigheder til sangene, da de specifikt er skrevet, produceret og udført til spillet. For indholdskabere er der gjort alt fra vores side for at sikre, at overtrædelser ikke kommer til ske.