Itorah
Du er det eneste menneske tilbage i en verden fuld af masker. Guide Itorah gennem en fantastisk verden beboet af mærkelige maskerede væsener. Mennesket er forsvundet, og Itorah ser ud til at være den sidste af hendes slags! For at afsløre sin fortid bliver hun nødt til at samle sin højrøstede økse op og kæmpe sig vej gennem frodige skove, farlige templer, stormfulde klipper og flere håndmalede biomer. Deres uskyldige søgen efter viden bliver hurtigt til en mission for at redde denne mærkelige nye verden fra dens største trussel: En mystisk pest, der truer med at indtage alt. Funktioner: Håndlavet kvalitet: Udforsk en smukt realiseret verden inspireret af syd- og mellemamerikanske landskaber, hver kærligt håndmalet af udviklingsteamet for at puste liv i Nahucans verden. Væskekontrol: Nyd en svimlende mængde animationer, der virkelig bringer ITORAH og hendes fantastiske række af evner til live i hænderne på spillere. Godt gammeldags platformspil: Når hun ikke hakker og slasher sig gennem landskabet, bliver ITORAH nødt til at holde sine spring- og undvigeevner lige så skarpe som sin økse, mens hun overvinder stadigt mere vanskelige gåder og platformudfordringer. Udfordrende bossfights: Mød Nahucans glubske fauna og imponerende bosskampe Opklar mysteriet: Er ITORAH det eneste menneske, der er tilbage, og hvis ja, hvad skete der med alle andre? Kom til bunds i mysteriet med masser af spændende drejninger og drejninger undervejs, mens den modige unge kriger kæmper sig vej gennem frodige skove, ældgamle templer og mere på sin søgen efter at redde Nahucan! Få venner på vejen: Som det gamle ordsprog siger, er "den rigtige skat de venner, vi fik undervejs". Mød en flok mærkelige, skæve karakterer, som måske eller måske ikke hjælper Itorah på hendes søgen. Fængslende lyddesign: ITORAHs kærligt udformede, dynamiske soundtrack inviterer til at fortabe dig selv i Nahucans skønhed.