NanoApostle
Dybt inde i et skyggefuld forskningsanlæg bliver Anita, en pige født via eksperimentelle procedurer og får implanteret en sansende nanomekaniske enhed, der kaldes "Apostle". I samarbejde med sine nanorobot-allierede skal Anita besejre en række farlige prototyper af biovåben, mens hun leder efter en måde at slippe fri fra sit mareridtsfængsel.