Aaero2
Følg lysspor for at frigøre energien i musikken, mens du speeder gennem fantastiske fremmede verdener. Flyv solo eller slå dig sammen med en ven. Mød mærkelige fjender og kæmp mod gigantiske boss-skabninger. Udløs ødelæggende missil-salver og regn tung kanonild til rytmen af den episke soundtrack fra Monstercat. Aaero2 er efterfølgeren til den kritikerroste 'Aaero' (2017). Spillet er blevet helt genopbygget fra grunden, med hver enkelt kommentar og feedback fra den første spil blevet taget i betragtning.