Aaero2: Sort Razor-udgave
Oplev en spændende on-rails-rytmeshooter, hvor du sporer lysbånd og frigiver energien i musikken, mens du suser gennem fantastiske alien-miljøer og sigter efter at opnå din højeste score! Flyv solo eller gå B2B med en ven, og affyr ødelæggende missiler og kanonild i takt med Black Razor Records' og Monstercats soundtrack. Black Razor Edition indeholder baner, brugerdefinerede niveauer og miljøer, der er inspireret af hitspillet Arcade Paradise og mere til! Oplev den ultimative rytmiske rejse, mens du udforsker nye baner og fordyber dig i de unikke lydlandskaber, som Lania Kea og andre kunstnere bringer til live med deres fortryllende popmelodier, dynamiske dansebeats og radikale rockhymner! Aaero2 er efterfølgeren til det anmelderroste Aaero (2017), og i denne Black Razor Edition får du begge specialudgaver af Music Packs: Arcade Paradise og Lania Kea.