Garden Simulator
Forkærlighed til havearbejde er et frø, der, når det først er sået, aldrig dør. Friske grøntsager, sunde frugter og smukke blomster - nu har du chancen for at tage dig af dit eget jordstykke og høste afgrøderne. Det er slut med at kede sig derhjemme - i dag kan du nyde naturen. Dyrk din egen virtuelle have, tag dig af planterne, høst dem og sælg dem derefter. Med Garden Simulator får du dit eget stykke jord, som du kan pynte med dekorative ting og tage dig af planterne, før du høster dem. Jo større høst, jo mere kan du sælge, og jo flere penge kan du bruge på at forbedre dit eget lille stykke paradis. Med utallige nye funktioner, du kan få adgang til, og ekstra indhold vil dine grønne fingere få en ordentlig udfordring! Græsslåmaskine, vandkande og kimplanter venter forude - forbered dig på en vidunderlig og afslappende tid i naturen. Og glem ikke: Haver skabes ikke ved at synge "Åh, hvor er det smukt" og sidde i skyggen.