Duskfade
Knus tidens lænker, mens du hopper, svinger og hugger dig gennem en fantastisk verden i denne hyldest til de klassiske 3D-platformspil. Zirian skal, med sin mekaniske følgesvend Cuckoo, redde sin søster fra et mystisk klokketårn, der har kastet hele landet ud i en evig nat. Lær at mestre den dynamiske blanding af platformelementer og tempofyldte kampe. Du skal hoppe, sprinte, klatre og svæve for at klare dig igennem de nervepirrende udfordringer, der genskaber magien fra de gamle platformfavoritter.