Kamikaze Lassplanes
Kamikaze Lassplanes er en helt ny blanding af visuel roman (Visual Novel) og SHMUP med afgørende valg, der fører til forskellige gameplay- og historieresultater — hvad enten det handler om krig, romantik eller heltenes skæbne. Mød og forelsk dig i Alba Trossé og Hannah Brandenburg — karismatiske Lassplanes, som forvandler sig til dødelige krigsfly, du styrer. Stå over for imperiets flåde sammen i udfordrende arkade shoot-’em-up-kampe, og find hemmeligheden bag deres mystiske oprindelse. Men vil gaven vise sig at være en forbandelse? Dyk ned i en fængslende, mørk fortælling om at udforske menneskelighed i en verden, hvor hver rose har sin torne, og hvert redskab kan blive til et våben. Når intet er, hvad det ser ud til, bryder dine overbevisninger sammen, mens du afslører sandheden — og måske betaler du den ultimative pris. Beslut skæbnen for dit kongerige og dit hjerte. Dine valg betyder noget: Lås op for forskellige slutninger, der vil afsløre forskellige sider af Alba og Hannah. Opdag og saml et galleri af smukke, håndtegnede ecchi-illustrationer. Udfordre dig selv i Arcade-tilstand og slå rekorder. Kontrollér de dødelige Lassplanes i forskellige missioner i et fuldt 3D-miljø.