Cities: Skylines - Mayor's Edition
Du KAN få det hele! The Cities: Skylines Mayor’s Edition har alt, hvad konsolspillere behøver for at tage deres byggefærdigheder til nye højder. Sammen med grundspillet har denne pakke nogle af spillets mest populære indholdstilføjelser, herunder alt indhold fra sæsonpas 1, og alt det der kommer i løbet af 2019 med sæsonpas 2. Pak det hele sammen, og spar på det hele med Cities: Skylines, og alt hvad der kommer! Indehavere af sæsonpas 2 har øjeblikkelig adgang til Green Cities og European Suburbia ved lanceringen i januar 2019, og det resterende DLC vil være tilgængeligt ved udgivelsen i løbet af året. Nyt indhold vil være tilgængeligt for download fra butikken. Sæsonpas 1 indeholder: Snowfall (fuld udvidelse) Natural Disasters (fuld udvidelse) Mass Transit (fuld udvidelse) High Tech Buildings (pakke til at oprette indhold) Art Deco (pakke til at oprette indhold) Relaxation Station (radiostationspakke) Rock City Radio (radiostationspakke) Det nye Cities: Skylines Sæsonpas vil blive lanceret med Green Cities og European Suburbia i januar 2019, og resterende DLC vil være tilgængeligt ved udgivelse i løbet af året. Sæsonpas 2 indeholder: Green Cities (fuld udvidelse) European Suburbia (pakke til at oprette indhold) Parklife (fuld udvidelse) Country Road Radio (radiostationspakke) All That Jazz (radiostationspakke) Industries (fuld udvidelse) Synthetic Dawn Radio (radiostationspakke)