One Military Camp
EN LEJR SOM INGEN ANDEN En ondskabsfuld galning har erobret alle territorier i regionen, på nær ét. Verdens sidste håb hviler i en gammel militærlejr, der ligger i dette fredfyldte land. Genopret dens tidligere storhed, rekrutter og træn en modig gruppe krigere til at presse de onde styrker tilbage. BYG Tag udfordringen op og byg en militærlejr, mens du holder øje med ressourcer og logistik. Placer bygningerne effektivt, ansæt personale, der holder alt kørende, og etablér træningsbaner. Byg forsvarsværker, for fjenden vil sende spioner og droner for at forsøge at sabotere din lejr. STYR Du skal ikke kun styre dine rekrutters træning og din økonomi, men også deres tidsplaner, for denne militærlejr hviler aldrig! Sørg for vedligeholdelsen af bygningerne og dine rekrutters velbefindende – lad dem ikke komme til skade! Tilpas dig forskellige biomer og forsk i hundredvis af teknologier og opgraderinger til din lejr. TRÆN OG SPECIALISER Rekruttér de bedste kandidater til at slutte sig til dine styrker. Selvom de starter som menige, kan du tildele dem en specialitet baseret på deres færdigheder og forvandle dem til elitespecialister i forskellige klasser. Hvem ved? Måske vil de bedste kunne undervise dine fremtidige rekrutter… MISSIONER Få alle de timer med hård træning til at give pote! Gennemfør forskellige missioner for at genvinde territorium, få ressourcer og vinde gunst hos de nærliggende befolkninger. Afbalancér dit hold, så de kan gennemføre alle missionerne, da hver mission vil kræve forskellige specialiteter. KAMPAGNE OG SANDBOX Spil en kampagne fuld af absurd humor og referencer til krigsfilm. I løbet af dit fremskridt vil du redde helte, der vil give dig særlige fordele til din lejr. Derudover kan du også spille efter behag i Sandbox-tilstand, hvor du kan tilpasse spillet efter din smag ved at vælge biome, udfordringer og startbetingelser. Din lejr, dine regler! TILPAS Vil du gøre din lejr unik? Vælg din egen hymne, tilpas flagene og skiltningen, og optag endda din egen stemme for at opmuntre dine rekrutter gennem højttalersystemet!