Chasm
Velkommen til Chasm; et actionpræget eventyrspil, hvor du er nyrekrutteret på din første mission for Guildean-kongeriget. Du er begejstret for at bevise dit værd som ridder, og du opsnapper mystiske rygter om, at en vigtig mine for kongeriget er blevet lukket. Men det, du opdager i minebyen er værre, end du havde troet: Byens beboere er forsvundet; kidnappet af overnaturlige væsner, der kommer fra dybet. Du lægger en ære i at løse mysteriet og vil genoprette freden til kongeriget, så du påbegynder et eventyr med dødelige kampe mod snedige monstre, udforsker gamle katakomber og slotte, og der er kraftfuldt nyt udstyr skjult bag hvert hjørne. Selv om historien samlet set er den samme for alle spillere, vil din helts rejse være unik: hvert rum er designet i hånden, og bag kulisserne syer Chasm disse rum sammen i et unikt verdenskort, der er dit eget.