Wizard of Legend
Wizard of Legend er et tempofyldt Dungeon Crawler-spil, der har vægt på et dynamisk kampforløb fuld af magi. Hurtige bevægelser og en endnu hurtigere brug af besværgelser vil give dig mulighed for at sammenkæde besværgelserne og udløse voldsomme kombinationer mod dine fjender! Lås op for 100 unikke besværgelser, og find effektive trolddomskombinationer! Et stort udvalg af elementære besværgelser giver dig mulighed for at træffe de valg, der bedst passer til din spillestil. Kast dig hovedkuls ud i kampen, eller afvent begivenhedernes gang, og lad dine minions gøre arbejdet for dig. Spil alene eller flere sammen! Valget er dit!