Monster Crown: Sin Eater
TAG PÅ EN FARVESTRÅLENDE REJSE Udforsk de smukke, teksturerede og detaljerede miljøer i Crown Nation. I spillets historie træder du i Asurs fodspor, en bondedreng, som hele sit liv har drømt om at være Monster Tamer som sin storebror. Da hans familie kommer i livsfare, må han handle for at rette op på tingene og ændre Crown Nation for altid. OVER 1000 UNIKKE MONSTRE Skab over 1000 unikke monsterfigurer, der er omhyggeligt udformet ved hjælp af det mest robuste og gennemarbejdede reelle system til krydsning, der nogensinde er implementeret i et videospil. Med over 1000 unikke, håndlavede monsterfigurer og hundredvis af farver at vælge mellem, finder du det perfekte monster til dig! Når du har fundet dine favoritter, kan du bruge monsterkrydsning eller udføre monsterfusion for at nå nye højder! OM MONSTER CROWN Udforsk de smukke, teksturerede og detaljerede miljøer i Crown Nation, der udelukkende er udført af vores miljøkunster Arex. Fordyb dig i lyduniverset fra Sin Eater med musik komponeret af Onion_mu og lydteamet. Skab over 1000 unikke monsterfigurer, der er omhyggeligt udformet af RacieB ved hjælp af det mest robuste og gennemarbejdede reelle system til krydsning, der nogensinde er implementeret i et videospil af Kyle Toom. Spillets instruktør APE-AHAB har, i samarbejde med Jason Walsh (geniet bag "Monster Crown"), en virkelig vild verden og en helt utrolig historie i støbeskeen, som du kan opleve. Begynd din rejse gennem galskaben i Monster Crown: Sin Eater.