Dette Roguelite-eventyr finder sted i et fjernt og mystisk land. Ældgamle kræfter rører på sig, og der venter usigelige farer forude. Som Towa skal du lede det hellige træs vogtere, knytte stærke bånd og smede mægtige sværd for at kæmpe mod Magatsus styrker og afgøre Shinju Villages fremtid. - TRÆD IND I EN LEVENDE VERDEN FYLDT MED SKØNHED OG STOR FARE Spil som Towa og The Guardians på deres togt mod at genoprette fred og udforske fjerne lande, der er truet af Magatsus onde indflydelse. Modighed er den eneste vej frem i en verden, hvor selv pragt huser en lurende fare. Hitoshi Sakimotos melodier guider dig på din vej, mens et betagende, men utæmmet landskab åbenbarer sig, hvor kampen for at redde Shinju Village begynder. - VÆLG 2 GUARDIANS, OG DELTAG I SPÆNDENDE ROGUELITE-KAMPE Towa, præstinde for Shinju, går sammen med 8 pålidelige følgesvende for at overvinde Magatsu. Kæmp sammen med en anden vogter, og gør brug af det hellige sværds (Tsurugi) og stavs (Kagura) kraft. Hver vogter har sine egne evner og sværdsæt, hvilket gør hver kampstil og vogterpar unikt. Sammen skal I bane vej gennem farverige lande, indtage dungeons og besejre Magatsus håndlangere! - SMED VÅBEN, OG KNYT BÅND, DER ER BESTANDIGE Mens vogterne udfører deres missioner på tværs af forskellige tidslinjer, så udvikler landsbyen sig henover årene. Knyt unikke bånd med dens indbyggere, og få mere at vide om deres skikke og historier, som er flettet ind i selve landsbyens virke. Hvert besøg er en chance for at træne i dojoen, tilkalde mægtige Graces og smede nye sværd i smedjen. *Du kan også få Deluxe Edition. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.