Wizard of Legend 2
I en tid præget af myter og magi har ambitiøse troldmænd fra hele verden samlet sig, for at påtage sig de farefulde legendeprøvelser i De flydende lande. Mange vil forsøge. De fleste vil fejle. Kun de, der i sandhed har mestret Arcanas skiftende kaotiske elementære kræfter, vil blive en Wizard of Legend! Forbered dig på at stå over for en helt ny serie af uforudsigeligt farefulde prøvelser i Wizard of Legend 2 – den actionfyldte opfølgning til den anerkendte fangehuls-udforskende original med levende ny 3D-grafik og hektisk online co-op med 4 spillere. Brug velkendte og nye Arcana, eksperimentér med luskede nye kombinationer af trolddomsformularer, og gå efter udødeligheden, i det du vender tilbage igen og igen (og igen) for at mestre de stadigt skiftende rogue-lite udfordringer. REJS TILBAGE TIL EN TID MED LEGENDARISKE PRØVELSER Sæt dine magiske færdigheder på prøve i De flydende lande, og gennemfør de altid skiftende prøvelser fremtryllet af Hieronymus, Lanovas suveræne troldmand, i jagten på at finde troldmanden, der er værdig af titlen ”Legend”. Lær de ejendommelige og magtfulde medlemmer af troldmandsrådet at kende, imens de overvåger, guider eller overrasker dig i dine prøvelser. SLIP DIN ARCANA LØS Udnyt kraften fra velkendte og nye Arcana – angreb, der tæmmer landets magiske, kaotiske kræfter i form af flammende projektiler, magiske nærkampsangreb, hvirvlende storme og meget mere. Opdag nye kræfter under din prøvelser, der ændrer din Arcana (og dit spil) på uventede måder. Kombiner, match, eksperimentér og behersk dine yndlingskombinationer ... indtil du finder en ny favorit til din næste prøvelse. BEHERSK ELEMENTERNE Styr de rå aspekter af elementerne ild, vand, jord, lyn, luft og kaos. Opgrader din Arcana, udstyr dig selv med lykkebringende relikvier, og tilføj nye lag af muligheder og potentiale. Fokuser på ildens rå skade eller jordens ubrydelighed. Bevæg dig hurtigere, kast Arcana hurtigere, eller søg balance, som hver prøve kræver. HOLD UD OG SEJR Hver forræderisk prøvelse er ulig den sidste, og oddsene er ikke til din fordel. Lær af dine forgængeres nederlag gennem et vedvarende rogue-lite progressionssystem, der byder på flere mystiske muligheder til din næste prøvelse. Hver prøvelse bringer dig et skridt tættere på at blive Wizard of Legend!