TRON RUN/r
Vend tilbage til TRON-universet i TRON RUN/r, et nyt, lynhurtigt actioneventyr med et særligt twist! Blæs gennem dynamiske kredsløb i kamp mod fjendtlige modstandere, og besejr alle udfordrere. Vælg dit udstyr ud fra snesevis af forskellige kombinationer af cykler, dragter og bonusser. Skærp dine DISC- og CYCLE-evner på 32 baner, og sæt derefter dine venner stævne i det benhårde STREAM-program, der kaster uendelige kombinationer af spiltyper og baner efter dig, indtil du styrter. Hvor længe kan du overleve? Den, der når længst, ender øverst på ranglisten! Ny musik fra den elektroniske musiks godfather, Giorgio Moroder, og Raney Shockne samt remix af Autechre, Bibio, patten, Joywave og andre giver dig energi på din rejse gennem det blændende TRON-univers. Bedst som du tror, at du har mestret alle facetter, vil du opdage, at det hele er mere komplekst end først antaget . . .