Aero The Acro-Bat 2
Efter det lykkedes Aero at stoppe Edgar Ektors gale planer om at ødelægge forlystelsesverdenen, beslutter han sig for at undersøge galningens rædselsmuseum. Der finder han en mærkelig, svævende tryllekunstnerkasse. Da han går ind for at undersøge den, bliver han pludselig ført til et mystisk sted. Men uden Aero ved det, er det lykkedes Edgar at overleve efter at være blevet reddet af sin håndlanger Zero, som han har bedt om at iværksætte plan B, men hvad går denne mystiske plan mon ud på? Aero skal undslippe det mystiske sted, hvor han er fanget, hvis han skal stoppe Edgar Ektors nye plan! Indeholder: * Spil dig gennem 8 områder, hver med 3 baner, herunder baner med forlystelser * Brug Aeros akrobatiske evner til at overvinde alle mulige dødsensfarlige forhindringer og sære fjender * Vælg mellem den engelske og den japanske version * Spol tilbage/turbo-funktion: Gentag noget, til du klarer det perfekt, eller sæt fart på tingene * Gem-funktion: Gem, hvor du vil, og start samme sted igen * Skærmfiltre: Vælg blandt flere filtre for at ændre spillets udseende (retroskærm, sort-hvid osv.) * Galleri, Se billeder fra illustrationer til det oprindelige spil, plakater, æskedesign osv. * Snydefunktion: Aktivér adskillige snydefunktioner, der gør det hele lettere (uendelig energi, uendelige liv, usårlighed osv.)