TRON RUN/r DISC Extender-samling
Gør TRON RUN/r endnu bedre med denne potente pakke med udvidelsesindhold. Indeholder ni nye DISC-baner, fire nye STREAM-baneelementer, seks nye dragter – Classic Flynn, Legacy Clu, Legacy Quorra, Rinzler, Beck og Mara – og tre nye cykler: Quorras lyscykel, 3. generation (Evolution) og 5. generation (Legacy).